woensdag 3 mei 2017

Hét kraamcadeau bij uitstek!

Tweede keer mama en dus kan ik wel zeggen dat ik uit ondervinding weet wat hét kraamcadeau bij uitstek is. Voor mij zijn dit inbakerdoeken. Zowel bij Seppe als bij Hanne kocht ik voor de bevalling een mooie set inbakerdoeken van Aden+Anais. Bij Seppe ging ik voor de jungle collectie en Hanne kreeg de nieuwe collectie met goud voor meisjes.

Ik zette ook nog de inbakerdoeken van Done by Deer op mijn geboortelijst en tot mijn grote vreugde kreeg ik ze cadeau van een bevriend koppel. Ik maak niet snel reclame, maar voor beide merken wil ik dat best doen. Compleet verliefd op de collectie en de stof is perfect om in te bakeren (niet te stroef en stevig genoeg. En  ja, inbakeren doe je niet tot je baby een jaar is, dat klopt, maar de doeken zijn heel veelzijdig.
Je kan de doeken (met behulp van swaddle clips) vastmaken aan de buggy/maxi cosi om de kindjes de nodige rust te geven om in slaap te kunnen vallen, ze kunnen als dun dekentje worden gebruikt, je kan ze meenemen naar het zwembad of naar zee want om ook om af te drogen zijn ze ideaal!

Dus alle toekomstige mama's: zet een pak van deze zalige inbakerdoeken op je geboortelijst en mensen: koop een cadeautje van de geboortelijst (dit zijn immers dingen die de mama en papa echt willen/nodig hebben) en als je inbakerdoeken ziet staan, niet twijfelen! Het is een cadeau waar zowel mama als baby ontzettend veel plezier aan zullen beleven. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten