donderdag 30 maart 2017

Up up and away

In tegenstelling tot bij de geboorte van Seppe, besloot ik nu de doopsuiker zelf te maken. Gelukkig stond alles al klaar toen ik 5 weken te vroeg beviel van Hanne.
Het olifantje kwam overal terug ... (uiteraard) op de doopsuikerkaartjes, de magneetjes naar het geboortekaartje, de olifantenmagneetjes op de kartonnen doosjes en de potloodjes die voor de kindjes werden voorzien
Om in het ballonnenthema te blijven, maakte ik zelf een luchtballon om doopsuiker in te doen. De ballonnen werden afgewerkt met zelfgemaakte ballastzakjes.

De collega's op het werk kregen een glazen bokaal die ik zelf pimpte met behulp van mijn cameo.

Oh ja en voor de newbornshoot maakte ik ook nog een grote luchtballon waar onze kleine meid in mocht plaatsnemen. De ballon zal nu een plaatsje krijgen op haar kamer om de talrijke knuffels die ze al kreeg te verzamelen.

(alle afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd)

4 opmerkingen:

  1. Zo schattig met de kleine meid in de luchtballon!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste, mag ik vragen waar je de presentatiekast gevonden hebt? Supermooi en ik ben dringend naar iets dergelijks op zoek! Kan je mij iets laten weten (stephanie.de.blauwe@gmail.com).
    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo, Waar heb je de roze ballon gekocht? Kan je me aub iets laten weten? Alvast bedankt?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze heb ik zelf in elkaar geknutseld met lampionnen

    BeantwoordenVerwijderen