dinsdag 7 maart 2017

Bing bunny voor een 2-jarige

Welcome to the terrible twos! Sinds gisteren hebben we officieel een tweejarige in huis. De peuterpuberteit is al ietsje langer aan de gang, maar de terrible twos zijn nu echt begonnen.

Tussen het heen-en-weer-geloop naar de neonatale dienst, moest ik ook nog cadeautjes voor de vriendjes van de opvang voorzien. De bekertjes waren al in huis, de vinyl ook en dus liet ik de cameo maar een deel van het werk doen (naast het lange afpellen dat ik voor mijn rekening mocht nemen).
Move over Bumba, here comes Bing bunny. Seppe is gewoonweg DOL op dit kleine zwarte konijntje en zijn vriendje Flor.
Ik zette het vrolijke konijn op de bekertjes en personaliseerde deze ook nog met de naam van de kindjes. Een koekje erbij en een lekkere brikje chocomelk én je hebt een vrolijke peuter die vol enthousiasme naar de opvang vertrekt om zijn cadeautjes uit te delen! Mission accomplished!

Een heel fijne verjaardag lieve Seppe!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten