zondag 19 juni 2016

Rianne jurk

Tijdens de vorige bijeenkomst van Sewing is Fun begon ik vol enthousiasme het patroontje van de Rianne jurk uit La Maison Victor over te nemen. Door de drukte hier thuis bleef de geknipte stof echter even op kant liggen. Vandaag vond ik dan toch tijd om de jurk af te werken.
Ik ben best tevreden met het resultaat. Ok, toegegeven op kapstok ziet het er niet zo knap uit, maar voor de lens staan, daar had ik vandaag niet echt zin in én het jurkje valt eigelijk best redelijk kort en laat ik nu even niet echt gek zijn op mijn benen en billen. Het jurkje zal dus vooral thuis worden gedragen (ik heb niet echt het vertrouwen van model Ashley Graham die dit weekend toonde dat ze zich niet schaamt om wat cellulitis meer of minder).

Ik heb nog een tweede stofje klaarliggen om een nieuwe Rianne te maken en ik zal het rokgedeelte dus een beetje moeten verlengen en verbreden. Ik heb dus blijkbaar wel een taille voor een maatje 36, maar de billen kunnen wel een 38 verdragen.
Op naar Rianne nummer 2...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten