vrijdag 1 april 2016

Dalton aan de lopende band

Een weekje vakantie waarin ik aan de lenteschoonmaak zou beginnen. Het regenweer stuurde mijn plannen echter in de war en ik besloot dus maar écht vakantie te nemen en dingen te doen waar ik van geniet. Naast quality-time met de kleine man vond ik de tijd om, tijdens de dutjes door, de naaimachine nog eens van onder het stof te halen.
Het resultaat van mijn bandwerk...4 Daltonbroekjes. Eentje in maatje 74 in de linkse stof met de grote zwarte kruisjes, de andere drie (op de foto) werden al op de groei gemaakt en zijn maatje 80. De Daltons vallen iets groter uit dan de maattabel laat geloven.
De stofjes komen van De Stoffenkamer en volgen de nieuwe zwart/wit-hype. Ikzelf ben sowieso fan van de combinatie. Sommige van de stofjes die te koop zijn, zijn iets te schreeuwerig voor mij, maar dat kan ook zijn omdat ik niet echt een durver ben op het vlak van kleurencombo's.


Het blijft een van mijn favoriete patroontjes, die Dalton van LMV. Snel om te maken en fantastisch om te kruipen, te staan, te stappen,...kortom de wereld te ontdekken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten