zondag 6 maart 2016

Cake smash!

Een jaartje geleden mocht ik voor de eerste keer mijn kleine man in de armen nemen. Het eerste levensjaar van Seppe lijkt in een oogwenk voorbij te zijn gevlogen. Een jaar waarin mijn fototoestel altijd binnen handbereik was. Elk speciaal moment werd zorgvuldig vastgelegd.

Voor zijn eerste verjaardag wou ik graag een cake smash fotoshoot doen. Met een kruipertje die steeds naar de lens kruipt, zag ik dat thuis niet echt zitten en daarom gingen we half februari op bezoek in de fotostudio van Kshot. We hebben het voordeel (of nadeel) om 2 goede fotografes te kennen. We wisselen dus eens af. De zwangerschapsfotoshoot en nu dus ook de eerste verjaardagshoot gingen we bij Kelly op bezoek, voor de babyfotoshoot gingen we bij Saartje van De Fabeltjesfabriek. 

De taart voor de smash en de vlaggenlijn maakte ik zelf, onze knappe vent en Kelly deden de rest.


Het werd een leuke, maar vermoeiende namiddag. Vooral voor ons fotomodelletje dan. Maar hij deed het reuzegoed en kijkt graag recht in de lens met zijn betoverende ogen.
Gelukkige verjaardag lieve Seppe!

1 opmerking: