woensdag 18 februari 2015

Alweer een weekje bij!

We zijn nu bijna 4 weken verder en ja hoor nog geen baby in zicht! Het rusten lijkt dus echt wel zijn werk te doen. Morgen zit ik aan de 36 weken en volgende week zou ik mijn gewone activiteiten terug mogen opnemen. Ik zou dit uiteraard heel rustig doen zodat we toch nog de 37 weken voorbij raken.

Het zal ook raar zijn om terug rond te beginnen lopen na 4 weken op de zetel. De korte momenten dat ik al even te been was, voelden toch een beetje wobbelig na het lange niets doen.
Het enige uitstapje dat we de voorbije weken ondernomen hebben met z'n drietjes is een tripje naar de fotostudio voor een zwangerschapsfotoshoot. Een cadeautje van mijn broer en schoonzus, tevens meter van ons kleine ukkepukje. De fotografe is van opleiding vroedvrouw dus we waren in goeie handen.

We doen het dus nog eventjes rustig aan en laten het werk uit onze handen nemen door "het lief" en de mama. En ondertussen laten we ons in de watten leggen door het vele bezoek dat langskomt én het lekkers dat ze meebrengen! Bedankt aan alle familie en vrienden die tijd maken om mijn dagen wat aangenamer te maken en die bellen en smssen.

4 opmerkingen:

  1. zo'n mooi buikje! Nog even rustig aan doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo fijn te lezen dat de baby nog steeds goed warm in je buik aan het vertoeven is! Luister naar jouw lichaam en verzorg je goed x
    ps: ik las jouw vorige post ook over al die oordelen. Pff, mijn haar staat daar van recht. Als mama van een prematuurtje weet ik er alles van hoe het is om naar de 34w te streven en dan uit te kijken naar de dag dat je kindje naar huis mag. Ik zie me nog elke dag naar het UZ rijden en afkolven in de voorraadkamer om nadien weer met lege handen naar huis te rijden. Een maand ben ik geleefd, elke dag opnieuw wachten op nieuws "ze mag naar huis". De boom in met mensen die denken dat een kind dragen én op de wereld zetten vanzelfsprekend is. Maar kijk eens aan, je bent al 36w ver, nu is de eindmeet in zicht én de roze wolk. Ik wens je het allerbeste meid en een wolk van een baby die je direct mee naar huis mag nemen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt hoor! We gaan straks nog eens naar de gynaecoloog om ons wondertje te aanschouwen en elke dag erbij is eentje gewonnen. Wie weet haal ik die 40 weken nog :-)

    BeantwoordenVerwijderen