zaterdag 9 augustus 2014

Mickey deel 2

Vandaag vierde Jens zijn 3e verjaardagsfeestje samen met de familie. De niet-zo-kleine-jongen-meer vond de Mickey-taart die ik voor mijn neefje Nand maakte heel erg leuk en wou er net zo eentje. De taart voor Nand was er een voor 18 personen, terwijl Jens er eentje voor 9 volwassenen nodig had. Er is dus een etage minder dan de eerste versie.
De mensen die mijn blog een beetje volgen, weten dat ik ontzettend kritisch voor mezelf kan zijn. Ik vind dus dat het zwarte bolle deel hoger mocht komen en dat de oren niet 100%  naar "mijn gedacht" staan. Maar de mama was heel enthousiast bij het zien van de taart en ik hoop dat Jens dat ook was toen hij de kaarsjes mocht uitblazen!

Gelukkige verjaardag Jens, geniet ervan lieve vriend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten