dinsdag 3 juni 2014

Voetjes bij de vleet

Mijn collega werd twee weekjes geleden voor het eerst trotse tante. Zelf wetende hoe het voelt om trotse tante te zijn, kon ik begrijpen dat ze een orgineel cadeautje wou.

Ik maakte een body naar het geboortekaartje met voetjes, een hartje en de mooie naam: Esmee.
Op het kaartje stonden deze in het zilver, maar die kleur flockfolie heb ik niet en dus koos ik voor hetzelfde roze dat terugkomt in het stofje waarmee ik de babyslofjes maakte.
De collega vond de retro-appeltjesstof van Stenzo die ik voor het babydekentje van Ella gebruikte het leukste. Aangezien het omkeerbare babyslofjes werden, combineerde ik dit met een bolletjesstof van Veritas in dezelfde appelblauwzeegroene tint.
Uitaard moet kleine Esmee een kleine fashionista worden en zullen de slofjes met het appelstofje naar buiten gedragen worden als ze het combineert met het rompertje.
Welkom kleine Esmee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten