zondag 23 februari 2014

Jonathan's surprise superhero theme party

Deze week werd Jonathan 30 en om dat te vieren nodigde zijn vrouwtje alle vrienden uit voor een suprise superhero theme party. Dit hield in dat iedereen als 'superhero' verkleed moest zijn.

Ik besloot om zelf de kostuums voor mij en het lief te maken. Ik koos voor Mrs Incredible terwijl mijn wederhelft Captain Marvel wel iets hebben vond.
De geflockte t-shirtjes werden vergezeld van een zelfgenaaide cape. Voor mij werd dit een simpele rode cape die kon worden gesloten met kamsnaps. De cape van het lief werd eentje volledig naar het model van Captain Marvel: wit met een afwerking van goud onderaan. Ook deze cape werkte ik af met een kamsnap om makkelijk te kunnen sluiten rond de nek.
Ik mocht trouwens niet enkel met het strijkijzer en de naaimachine aan de slag, maar ik mocht ook de verjaardagstaart maken met bijpassende cupcakes.

Jenda koos voor een chocoladecake gevuld met frambozencoulis en chocolademousse. Uiteraard afgewerkt in het superhero thema en aangezien Jonathan vooral fan is van Batman mocht deze er vaak in voorkomen.
De onderste laag taart werd gedecoreerd met het logo van verschillende superhelden. Bovenaan werd het symbool van Batman vergezeld van zijn companion Robin en de 'villains' waartegen de vleermuis het moet opnemen zoals Bane, The Joker en The Riddler.
Zoals wel vaker met mijn taarten ben ik niet helemaal tevreden met het resultaat. Gelukkig was de jarige wel heel enthousiast! En....ze was lekker!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten