dinsdag 28 januari 2014

x 2

Dit weekend was het weer babyborreltijd. Ik stond echter voor een dilemma: zou ik één of twee pampertaarten maken?, want het werd een feestje voor een snoezige tweeling.

Mijn probleem loste zichzelf op doordat ik alleen naar het feestje moest aangezien 'het lief' zou worden afgezet op de luchthaven die dag en twee pampertaarten dragen niet zo handig was voor mezelf.

Ik zorgde er wel voor dat zowel Laure als Lisa een knuffelgirafje kregen en een handig pamperzakje, cadeautjes die ik gebruikte om de pampertaart te 'vullen'.
Het orginele plan was om voor de pamperzakjes dezelfde uiltjesstof te gebruiken als de babydekentjes en spuugdoekjes die ik al cadeau deed. Helaas had ik van de blauwe uiltjes niet voldoende stof meer en kon ik deze ook niet meer vinden bij Stoffen Van Leuven. Het tweede zakje werd dan maar gemaakt met de mooie rode appelstof van Veritas en afgewerkt met een simpel rood katoentje. De groene uiltjes kregen companie van een blauw katoentje.

En onder het motto: je kan nooit genoeg pampers hebben met 2 baby's in huis, volgde het maken van de grote pampertaart.
Veel plezier ermee Laure en Lisa!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten