zondag 26 januari 2014

Een cadeautje met teddykatoen

Deze week was het alweer tijd om te vieren want mijn schoonzus mocht een extra kaarsje uitblazen. Tijd om op cadeautjesjacht te gaan en niets zo leuk als een zelfgemaakt pakje te mogen geven.

Aangezien mijn schoonzus ontzettend kan genieten van languit naar een goede serie te liggen kijken of van het lekker knus lezen van een goed boek, besloot ik een superzacht en warm dekentje voor haar te maken.
Deze keer koos ik niet voor het vertrouwde dekentje, maar maakte een versie zonder paspel. De fleece werd vervangen door teddykatoen (Cozette) en ik koos voor een stofje van Annette Tatum, Chain Link, gekocht bij Rok & Wol.

Het pakje werd enthousiast goedgekeurd door schoonzus en kan dienst doen bij het verslinden van het nieuwjaarscadeau, de boeken van The Hunger Games.

1 opmerking: