dinsdag 31 december 2013

Voor iedereen...

...wens ik op de laatste dag van het jaar dat er vanavond een sprankelend feestje mag volgen. Dat jullie het nieuwe jaar mogen infeesten met vrienden, familie en geliefden. Voor iedereen een spetterend, gezond, sportief en creatief 2014!

Op de laatste dag van het jaar kijk ik ook terug op een geslaagd 2013 met vele ups en downs, maar waar we alweer sterker zijn uitgekomen. Een jaar waarin ik mijn sportieve zelf helemaal heb teruggevonden, een jaar waarin ik evenveel *foert* heb gezegd op momenten dat ik eigelijk de sportschoenen moest aanbinden, maar toch trots mag terugkijken op mijn gehaalde doelen! Een jaar waarin ik EINDELIJK het Europese continent voor het eerst verliet voor een prachtige reis naar NY en Montreal, een reis die uiteraard veel te kort duurde, maar waar ik ontzettend van genoten heb. Een jaar waarin we een nieuw skigebied mochten ontdekken waar we zeker en vast nogmaals de latten onder de voeten zullen binden. Een jaar waarin ik probeerde om al mijn hobby's te bundelen...naaien, haken, breien, koken, bakken, sporten, boeken lezen,...en ik mezelf op het einde een beetje uitgeblust voelde.
Bovenal werd het een jaar waar vriendschapsbanden nog steviger werden en waar oude vrienschappen opnieuw werden aangehaald, een jaar waarin mij nog maar eens duidelijk geworden is hoe belangrijk familie is, een jaar waarin mijn liefde voor mijn 'prachtexemplaar' alleen maar groter is geworden!


Ik wens jullie een fijn 2014! Bedankt voor de leuke reacties op mijn blog en jullie aanwezigheid hier!

1 opmerking: