zondag 8 december 2013

Een pampertaart en vlinderdeken

Vandaag mocht baby Estelle haar allereerste feestje vieren: een doop én een babyborrel. Een grote dag in het leven van de kleine meid. Uiteraard horen daar cadeautjes bij en opnieuw ging ik zelf aan de slag.

Vorige week werd duidelijk dat Estelle nog geen wrapper heeft voor in haar maxi-cosi (of voor in de buggy) en dus besloot ik een vlinderdeken te maken naar het patroon van dit boek. Het ging allemaal iets te vlot en makkelijk en bij het keren bleek er uiteraard een probleem te zijn.
Ik heb dit dan maar opgelost op mijn manier en het resultaat (in een stofje dat bij het geboortekaartje past) mag er best wel zijn. Voor ik aan mijn volgende vlinderdeken begin, zal ik wel nog even raad moeten vragen aan Griet (handig toch, zo'n auteur in je naaiclubje zitten hebben).

Om de kleine meid nog een beetje meer in de watten te leggen, maakte ik ook zelf een pampertaart, want pampers heb je nooit teveel in huis (naar het schijnt).
Bovenop de taart kwam dit kleine knuffeltje te staan.
En het werd een meer dan geslaagd eerste feestje! Bedankt Estelle (en mama en papa ook natuurlijk)

1 opmerking: