woensdag 23 oktober 2013

One cute little bird

Na maanden mee toeleven naar de geboorte, samen zwangerschapskledij kiezen, mee naar de infodag in het ziekenhuis en voelen aan de babybuik werd op maandag een lief klein prinsesje geboren: Estelle.

Het werd voor mij dus hoog tijd om in actie te schieten aan de naaimachine vooraleer vandaag op babybezoek te gaan. Ik besloot een babykleedje te maken (zo eentje waar ze nog lang geniet van kan hebben, want maatje 68).

Mijn oog viel op een eenvoudig patroontje met knoopjes bovenaan kwestie van niet te moeten zitten knoeien met een rits bij zo een klein baby'tje. Als stofje koos ik voor deze vrolijke vogeltjes, een katoentje van bij stoffen van leuven.
Hopelijk is Estelle even dol op haar jurkje als ik op Estelle! * Liefde op het eerste gezicht *

Geen opmerkingen:

Een reactie posten