dinsdag 17 september 2013

Je bent me er eendje

Na de vakantie en de drukte rond mijn deelname aan het programma 'De Bakmatch', lijkt mijn blog eerder in een kook- of bakblog omgetoverd. Hoog tijd om ons nog eens op onze andere creatieve hobby's te storten en dit te beginnen met het flocken.

Een van mijn collega's is vorige week fiere tante geworden van kleine Dorian. Zelf fiere tante zijnde, van mijn broer zijn 2 kleine schatten, weet ik als geen ander wat een fijn gevoel dit met zich meebrengt. De kersverse tante besloot zelf de handen uit de mouwen te steken om de doopsuiker klaar te maken. Het werd een leuk blauw eendje mooi afgewerkt met een zakje suiker.
Op het t-shirtje dat ik voor Dorian flockte, kon dus niets anders staan dan een blauw eendje.
 Welkom Dorian!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten