zondag 23 juni 2013

Midzomernachtrun 2013

Gisteren om klokslag 22 uur was het dan eindelijk zover: de Midzomernachtrun editie 2013. Mijn allereerste loopwedstrijd en dit na amper 2 maandjes trainen.
Vanaf het begin zat de sfeer er goed in en na het startsein was ik aan kilometer 5 beland zonder het goed te beseffen. Mede dankzij de supporters onderweg die mij en mijn 5000 kompanen toejuichten, de seingevers en de vrijwilligers werd het een echt feest dat ik na 1u03min mocht afsluiten met 10km op de teller en een supergoed gevoel!
Na de Midzomernachtrun heb ik de smaak te pakken en zal ik volgende zondag deelnemen aan de Livinusrun in St-Lievens-Houtem waar ik de 12km zal proberen af te malen. Een nieuwe grens om te verleggen want meer dan 10,5km heb ik nog niet gelopen. Maar met de Olympische gedachte in het achterhoofd komen we er wel!

Keep on running!

1 opmerking: