zaterdag 2 maart 2013

Homeparty deluxe

Gisterenavond stond mijn allereerste homeparty op het programma. Om niet "cliché" te doen, koos ik niet voor de voor de hand liggende Tupperware-party, maar voor een juwelendemonstratie. (Demonstratie is misschien een verkeerd woord, thuiswinkeltje is meer het gepast.)

 Voor de avond nodigde ik de heel sympathieke en creatieve dame van LeBeauSset uit om haar prachtige juweeltjes ten toon te komen spreiden. En Kathleen bracht echt pareltjes mee!
 

Natuurlijk had ik als gastvrouw ook wat werk voor de boeg gisteren. Mensen die me een beetje kennen, weten dat ik niemand met honger de deur uit laat gaan, dus bracht ik verschillende uren in mijn keukentje door.
Mensen die me nog een beetje beter kennen, weten ook dat ik er enorm van kan genieten om te koken en te bakken...en nog meer om te merken dat het echt wel smaakt bij de gasten. Dit punt van de avond was dus ook meer dan geslaagd.
Natuurlijk werd deze avond pas echt een "deluxe"-avond door de fijne gasten (vrienden en familie). Het kiezen, passen en het babbelen maakten er echt een heel geslaagde avond van!

Bedankt aan alle mensen die aanwezig waren en natuurlijk aan LeBeauSset voor de mooie creaties! Een avond die voor herhaling vatbaar is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten