woensdag 5 december 2012

De dekentjesgekte gaat verder

De dekentjesgekte gaat lekker verder en wie kan me dat kwalijk nemen met het koude weer buiten? Hoog tijd dus om voor mezelf een een lekker warm en zacht dekentje te maken. De stofjes lagen al 3 weken op mij te wachten en maandagavond was het dan eindelijk tijd om de schaar en de naaimachine erin te zetten.

Het resultaat mag er best wel wezen en is ondertussen al grondig getest en goedgekeurd!


Het vrolijke stofje komt van stoffen van leuven en heb ik afgewerkt met een flashy gele paspel, vergezeld van een warme grijze fleece.

En als ik zeg dat de dekentjesgekte hier lekker door gaat, zou het natuurlijk maar flauw zijn moest ik er deze week nog maar eentje hebben afgewerkt. Met het stofje dat ik gebruikt heb voor mijn allereerste babydekentje en een babyblauwe fleece kan ook mijn kleine neefje Nand zich warm induffelen op deze sneeuwrijke dagen.


Dit stoere stofje voor jongens zal nog een paar keer door mijn handen gaan de komende dagen aangezien ik er nog 2 dekentjes mee zal maken.

Maar voorlopig ga ik nog even gezellig voor de buis zitten onder mijn zalige dekentje...en genieten maar!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten