zondag 16 september 2012

koekjesfee workshop

Gisteren was het dan eindelijk zover: de workshop bij de échte koekjesfee in Hasselt. Iets waar ik al maanden naar uitkeek.Het thema van de workshop was "decoreren van een stappeltaartje met een zeemzoeterig thema"...smullen dus!


Ondanks het feit dat ik al verschillende taarten gedecoreerd heb, was het echt een supergoede leerschool voor mij! We leerden een lief poppetje boetseren en laat ons eerlijk zijn, het zag er veel fijner uit dan de andere boetseersels die mijn taarten sierden.

Ik ben echt heel blij dat ik me had ingeschreven voor deze workshop, ondanks het feit dat ik 3uur in de auto heb doorgebracht. Een fijne namiddag, mét een mooi resultaat, en weeral veel nieuwe ideetjes om lekkere taarten te decoreren!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten