zaterdag 22 september 2012

klaar voor de winter

Na mijn laatste breiles in het derde leerjaar, en dat lijkt al eeuwen geleden, kreeg ik deze week opeens zin om terug te beginnen breien. Er staan veel dingen op mijn verlanglijstje om te maken, maar om makkelijk te beginnen, heb ik 2 wintersjaals gemaakt.

Een voor mijn nichtje

En een voor mijn neefje





Ze zien er niet zo speciaal uit, maar ze zitten super en lekker warm. De pompoms heb ik er bijgemaakt om de boel een beetje op te vrolijken en .... uit jeugdsentiment. Toen we klein waren en bij de onthaalmoeder gingen, heb ik tientallen pompoms gemaakt. Voor ons een leuk tijdverdrijf en na al die jaren nog altijd leuk om te maken.

Nu nog even uitmaken wat mijn volgende breiproject zal zijn, maar het zal in ieder geval iets moeilijker zijn met meer dan enkel rechtse steken.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten