zaterdag 8 september 2012

en nog een blog erbij...

Na lang twijfelen, heb ik beslist om toch maar mijn eigen blog te beginnen schrijven. Niet zozeer om honderden en duizenden mensen te bereiken zoals zovele blogs doen en al zeker niet om mijn schrijverstalent, waarover ik niet echt beschik, tentoon te spreiden, maar vooral om een overzicht te bieden van waar ik overal mee bezig ben.

Van iemand die op school nooit enige creativiteit of talent op dat gebied heeft getoond, ben ik het afgelopen jaar uitgegroeid tot een persoontje die zich toch wel eens een creatieve uitspatting probeert te permitteren en dit op veel verschillende vlakken. Na het versieren van cupcakes, decoreren van taarten, t-shirtjes bewerken met flockfolie en dierenvriendjes haken, droom ik al een tijdje over mijn volgend project: naaien. Ja, ik hoor het velen onder jullie al denken..."nog zo een die zich aan de hype heeft overgeleverd". Maar voor mij is het gewoon een verlengstuk van alles waar ik nu al mee bezig ben.

Slechts 1 probleempje: ik kan niet naaien! Laat deze blog dan maar draaien rond het grote avontuur om mezelf te leren naaien. Het grote avontuur met veel vallen en opstaan...en ik vrees dat het, zeker in het begin, vooral veel vallen zal inhouden.



De nieuwe naaimachine in de aanslag...3,2,1...en daar gaan we!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten